Thursday, November 1, 2007

Bored

Hari ni bosan giler....kena lak rakan opis yang tah apa2 tah. Asyik mengomplen je...tak tahan dibuatnya...aku dah le takde mood hari ni macam orang kena PMS lak....asyik bad temper je...nak maki orang je....yelah macam mana aku tak macam tu asyik2 dorang kata u silap....abis sapa yang betul? Momok Latif betul la dorang ni....makin aku bagi muka makin naik tocang dia...so frustrated...padan muko aku...dulu tak nak buat homework betul2 sebelum tukar kerja...sekarang dah susah....



Ya tuhan...bosannyer mak.....

Tapi bila fikir2 balik kalau tak kerja .... takde lak duit nanti...emm mula la merempat macam mat2 rempit yang takde hala tujuan tu....berebut "ayam" la....takde kerja....mak bapak lahir dorang supaya jadi orang yang berguna...ni lahir dapat anak setan...tak dengar kata.....suka jadi road bully.....ada kerajaan tengok jer.....tak pun perhabiskan duit rakyat buat terjun kutub utaralah katanya(larik abis la blog mak kena pas ni).....tax payer macam mak ni....(dah kena tax ker?) terpaksa la bertungkus lumus kerja.....emmm fening2......



Anak setan katanya....kesian yek mak bapak yang dapat anak macam setan ni...

Emmm tapi entahlah nak nangis muka tak cute lak...kang tak pasal2 dorang kata aku sasau....tapi inilah hakikat sebenar orang2 macam mak ni....dah berusaha...orang lain tak bagi peluang....emmmm




Kalau mak menangis buat muka kesian macam ni dorang kesian tak?

Hari ni kawan mak buat open house...mak tak dapat datang...kerja pun kuar kul 7...KL lak jem macam ayam....rasa nak menjerit je kat highway tu dan but aksi2 gorila ke...t-rex ke....bosan tul aku.....entah la uoolss...tetiba lak mak malas nak sambung lagik...hehehee...mak tiduq dulu na....TATA

1 comment:

hOtMaMa said...

sentap okeh ko tak datang pun open house rumah mak....membazir kredit mak jerk jemput ko!